Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun . Yaklaşık 1 ay önce oğluma da bulaştı bu hastalık ilk alerji sandık ama değilmiş maalesef ki çok ilerledi ellerinde ayaklarında saç derisinde iltihaplı yaralar çıktı ve ne yaptıysak geçmek bilmedi . Çok şükür şuan da kaşıntısı ve yarası yok Allah kimseye vermesin. Yaptıklarımı söyleyeyim ben size ; öncelikle her banyosunda kükürtlü sabunla vücudunu yıkadım ve eczacı saçı için bir şampuan vermişti onu kullandım. Kıyafetlerini hep 60 derecede yıkadım ve asla ütüsüz hiç bişey giydirmedim , kıyafetlerin hem içini hem dışını özellikle dikiş yerlerini iyice ütüledim . Devamlı nevresimlerini yıkadım her banyo sonrası özellikle yeni çarşaf serdim . Bunun dışında eczacı özel bir karışın yapmıştı , vücuda sürülüyor 3 gün üst üste ve aynı kıyafet kalıyor üstünde . 2 kere onu uyguladım. Ama hala da tedbiri bırakmış değilim ütüsüz kıyafet giydirmiyorum hala kükürtlü sabunla yıkıyorum ve çarşafını yastığını devamlı değiştiriyorum . Her ihtimale karşı yine losyon sürüyorum devamlı . Bir daha gelmesin hu hastalık diye . Siz de bi an önce kurtulursunuz inşallah Allah yardımcınız olsun 🤲🏻