Asyabebek canım öncelikle sakin ol sen gerildikce bebeğinde huzursuzlasir. Bebeğin uyuya kalınca çenesine dökün yada ayaklarinin altına emmeye devam eder uzun süre uyuya kalırsa sarılık olur Allah korusun . Bebeğini ikisaatte bir emzirmeye özen göster hem bir düzene oturmuş olur. Bende ilk başlarda emzirirken diyordum bu kadar uzun süre mi emecek sürekli 45 dj emzirdigimi biliyorum . Dedim bu ne kim dayanır 45 dk aynı yerde otur sürekli ama şükür büyüdükçe emme refleksi gelişti artık 10 dk da memeleri boşaltıyor . İnan ilerleyen zamanlarda daha keyifli olacak hele memelerini elleriyle sevdiğinde ben hep bunları düşünerek emzirdim bebeğim hep sakindi çok şükür.