Merhaba ben hiç Bim kullanmadım ama kullananlardan duydum iyi diyen oldu ama ben bi ara a 101 in pure soft serisini kullandım taşma sızma be pişik yapmadı ve sonradan da külot bezini de kullandım ondan da memnun kaldım .
Güzeldi yani . Fiyatıda uygun hani hiç öyle sleppyy filan aynı değil aynı olsa bile misal a 101 de 50 adetae slepyy 25-30 adet