Arkadaşlar benim bebeğim küçük ,çalışamıyorum, iş deneyimim yok kamu yönetimi mezunuyum. O kadar canım sıkılıyor ki artık kendimi ise yaramaz hissetmeye başladım belli bir yeteneğim var mı yok mu hiç bilmiyorum. Giymedigim kıyafetlerimi gardrop tan sattım ve hoşuma gitti para kazanıyor olmak. Elbisem bitti 🤣 acaba toptancidan elbise iç camasir Kazak vs. Alıp satsam kar yapabilir miyim. Bu işle ugrasan var mı aranızda