Kızlar selam biz yeni yeni kahvaltılara başlicaz 6 aylık olduk tadımları bitirdik.
Bebek bisküvilerini kendiniz mi yapıyorsunuz yoksa güvenilir bulduğunuz aldığınız markalar var mı? Pratiklik açısından organik kaliteli markalar varsa çok sevinirim 🥹(Cicibebelerden bahsetmiyorum tabiki:)