Eyup 28 aylik 1 haftadır eğitimde gunde bir kere kazamiz var kakamizi kendimize yapıyoruz ve hiç çiş var demedi hep ben götürüyorum götürdüğüm de yapıyor söylememesi normal mi gece bez takıyorum 3 4 gibi bezi taşmış oluyor.
Birkucuksayrameselesi Eyup kizim az once kakasini yere yapti diyeceklerim bu kadar. 25 aylik 😪 hazir degiller demekki benim kizimda hicbisekilde soylemiyor yapacagi zaman cis sonra birakiyor . Ne yapacagim bilmiyorum
Eyup Eyup Birkucuksayrameselesi yaaa bu konuda sana kilot yardımcı olabilir ben bissuru aldim suan yere değen kaka olayi hiç olmadı kilot tuttu hep bende hemen farkettim her seferinde seninki 3 ay küçük mus hadi hakkıdır diyim bizimki 28 oldu hatta bitecek asla kakayi lazimliga vermedi hep ayakta görüyor isini
Birkucuksayrameselesi Eyup ya bizimde varda sevmiyor popo acik olacak illaki oylr oluncada iste malum.. brnim arkadasim sarkilarla filan ogrettim diyodu belki isinize yarar canim
Birkucuksayrameselesi Eyup bide takip etmis ne zaman ciz yaptigini kaka yaptigini ona gore o zamanlarda tuvalete goturmus 1 haftada halletmisti
yemekseverdiyetsevmez Benim oğlum da 26 aylık 2 hafta önce başladı 2 3 gündür söylüyor yeni yeni sabır pes etmeyin bende tam pes edecekken o alıştı stres yapmayın söyler muhakkak