Bence her bebek farklıdır. Benim kızım şuan 3.5 aylık bazen 120 içiyor bazen 150. Saat olarak hiç tutmadım ne zaman acıktığını anlasam veriyorum. Acıktığında ellerini emmeye başlıyor. Doktora sordum oda ver dedi. O zaten kendisi belirler sen yap ver fazlasını kusar dedi verdim. 40ı çıkmamıştı 90 içiyordu obur yani biraz. Ama iyi ki de obur. Prematüre kızım ama yetişmek üzere ayına yani. Doğum kilosu 2000 boy 48di. 3. Ayında 5000 boyu da 57 cm oldu. Yani verin gitsin ya o kendisi belirlesin içmesi gereken miktarı😊 doktorunuza bi sorun tabi şaka bir yana ben sordum o yüzden rahatım