Miraymomm çok normal doyduğunu hissetmediği için bebekler o dönemlerinde daha küçük ben bir buçuk ay emzirebildim sadece bir buçuk aydan sonra devamlı mamayla bekliyorum şu an 7,5 aylık hem mama hem ek gıda veriyorum zaten ek gıda döneminde mamayı biraz daha azalttım tabii ama 30 günlükken 1 aylıkken emiyordu sonra mamaya geçtiğimiz zaman ben de senin gibi yapıyordum canım 3 saati bile bulmuyordu bazen çok sık acıkıyordu normal yani