kızım hastalandı bi kaç gün önce ben hastaneye götürme taraftarı değilim çünkü direk boğazı şişmiş kızarıklık var diyip antibiyotik ve ağrı kesici verip gönderiyolar
kıştan portakal atmıştım dolaba sürekli meyve suyu sıkıp verdim ve günde iki defa 2 tatlı kaşığı tereyağı eritip yarım çay bardağı pekmez ekledim üstüne kaynamadan söndürdüm çok az sulandırıp bi kaç damla limon sıktım o göğüsten gelen öksürük akşamına bitti bunu iki gün yaptım onun dışındada günde iki defa yarom çay bardağı pekmezi sabah aç karnına ve akşama doğru sulandırıp içirdim şimdi çok şükür hiç bir şeyi kalmadı