Gnc27 Merhaba bebeğim dün gece üşütmüş sanırım gözü şişmiş ve hafif ateşi var ..yükselmeden tam hasta olmadan önlem alabilir miyim 😞ne yapabilirim bilemedim .
GizemYe Gnc27 siz güzel beslenip bol bol emzirin. Suyu çok için özellikle. Çevrenizde grip vs olan var mı acaba? Doktorumuz bize sormuştu. Biz de atlattık böyle bir şey ama sanırım biz covid atlatmışız. Ateş için de bebişi kalın giydirmeyip ara ara nemli bir bezle vücudunu silerseniz inşallah hiçbir şeyi kalmaz. 🌸
Gnc27 GizemYe hadi ya geçmiş olsun .etrafımızda yok sanırım da ,bebeğim çok iştahsız sıcaklardan mı bilmyorım pek emmek istemiyor ,mama da az alıyor çok .Bol su içmeye çalışıyorum biraz da zorluyorum mecburen emmesi için 🥺