Ben tam bir hafta nerdeyse kendim yaptırdım kakasını gaza sıkışıp kaka yapamıyodu biraz bağırsağında tembellik varmış gazla beraber püskürterek yapıyodu yapınca kabız değil aslında en son doktorumuz iki tane damla yazdı biri biogaia sabahları beş damla biride retactaz her beslenme öncesi 8 damla günde 64 damlayı geçmeyecek sekilde başlattı şuan fena sayılmaz bebeğim iki ay olmak üzere biz bu şekilde biraz rahatladık