kuzeyildiz Merhaba hangi aşıyı tercih ettiniz ve kaçıncı ayda yaptırdınız nimenrix & Bexsero önermişti doktorumuz henüz karar veremedim hangisini yaptıracağıma sizlerde aşı sonrası ateş oldu mu?
Pelininannesii kuzeyildiz 3-5-13 bexsero, 7-14. Ay nimenrix olarak ayarladı doktorumuz ve 5. Ay bexsero sonrası bir gün ateşimiz oldu azıcık
Kahveseveranne kuzeyildiz 3-5-13 nimenrix 7-9-20 bexsero oldu sadece bexseronun 2. Dozunda ateşi 38e kadar çıktı
Deletedmom0099 kuzeyildiz hangisi diye bir seçenek olmamalı aslında. ikisi farklı türler, ikisi de yapılmalı 7-9-15 bexsero oldu. 2 ve 3. dozlarda baya ateş yaptı ayda tek doz nimenrix oldu, hiç sıkıntı olmadı
Melis2015 kuzeyildiz 3aylikken mi vuruluyor bize 3aylikken rota yapılacak denildi menenjit söylemediler yanlışlık olmasın
Bebekilkerr kuzeyildiz Allah Allah bizede 6 ayda dediler biz şuan 6 buçuk ayligiz yeni Corona atlattık bebeğimle geçen hafta kovidken aradı aşıya gelin diye malum gidemedik bitince gelin dedi hala gitmiyorum bebeğim zaten çok ateşlendi kovidken şimdi bu pskoloji ile tekrar iğneden kaynaklı ateş vs kaldiramam bebeğimde kaldıramaz
kuzeyildiz Bebekilkerr haklısınız çok geçmiş olsun sanırım dr göre hangi ay yapılması gerektiği değişiyor bize sağlık ocağındaki hemşirede 3.ayda ücretli aşıların yapılacağını söylemişti dr 3. Ay dedi o yüzden yaptıralım dedik ama bexsero 39 dereceye kadar ateş yapıyormuş hangi aşıyı tercih etmeliyim kararı bize bıraktı dr
Esins 7-9-13 aylarda bexsero 12.ayda nimerix Bizim doktorumuz böyle bir takvim verdi 12.aylık nimerix ve 12 aylık aşımız bu ayda
kuzeyildiz Pelininannesii bizede aynı programı hazırladı drumuz 3.ay bexsero da ateş oldumu sizde 39a kadar ateş görülebilir dedi drumuz ateş korkutuyor açıkçası
Pelininannesii kuzeyildiz 3. Ayda yapmadı ateş bize inşallah sizde de olmaz ya da çıksa da zorlamaz sizi. Dr 1 çay kaşığı calpol verebilirsin ateş olursa demişti
Pelininannesii Melis2015 her doktor farklı bir takvim uyguluyor, 3. Ayda menenjit ve rotayı birlikte olduk biz
Hndealnathn 9 sene önce oğluma doktoru sadece tek doz nimenrix uygun gördü 13 ayda tek doz nimenrix oldu.16 aylık kızıma doktoru 13.ayda tek doz nimenrix yeterli dedi bir de 25 ayda tek doz bexsero yaptiricaz doktorumuzun demesiyle
Poyrazin_annesii Menenjıt aşısı en idealı 9 aylıkken vurdurmakmıs. Özel cocouk doktoruna sormustm. Ama 3 aylıkken yaptıranda varmıs. Menenjıt aşısı bıraz agır bı aşı oldugu ıcın bn 3 aylıkken onermıyrm ama yaptıran var dedı
Rozalinda Bizim de 12. Ayda nimenrix tek doz Ay da bexsero ilk dozu oldu iki ay sonra gelin ikinci dozu yapalım dedı. Bu şekilde
kirmizibasliklikiz_ kuzeyildiz asi tercihi olmamali ikisi de yapilmali farkli turler cunku. Ne zaman baslanacagina da siz karar verirsiniz. 3. Aydan itibaren baslaniyor. Ne kadar erken baslanirsa doz sayisi o kadar fazla oluyor. Biz cocuklarim premature oldugu icin ve disarda cok bulunmadigimiz icin 1 yasindan sonra baslamayi tercih ettik. 1 yasindan sonra nimenrix tek doz bexsero ise 3 doz oluyor
Deletedmom_21 kuzeyildiz ikisini de yaptırdım yaptiracam da bexora 7 10 20 aylikken nimenrix ise de 13 aylikken yaptirin dedi 2 doz yaptırıldı 2 doz kaldi
Lavinia_1 5-7-9 aylar nimenrix 12.ay bexsero 1 doz Dİye not düştü doktorumuz ki pazartesi ilk nimenrix olacak ateş olacak diye de korkuyorum 😢