ankarahanimefendisi merhaba, ben 5 ay önce doğum yaptım ve maalesef bu vajinal varisten çok çektim. Herşeyim çok güxel gidiyordu bebek doğum pozisyonundaydı vs ama son iki ay varis problemim çıktı doktorum normal doğumun risk olacağını söyledi seni riske atamam dedi ve sezeryan oldu falan doğumdan önceki gece sancım başladı ve 4cm açılmayla gittim nöbetçi doktor varisin solda olduğunu sağda olsa risk olacağını söyledi sabah açılman olursa yeteri kadar çok rahat doğurursun demişti falat bana doktorum asla böyle bişi demedi. Sabah gittiğimdede ne açılmama baktı nede bunu söyledi direk sezeryana girdim spinal şekilde.