Kuzum benim bebeğimde 2 aylık oda huyuz oldu gitmediğimiz hastane kalmadı ilk başta isilik dediler sıcaktan böyle olmuş dediler istersen numarami veriyim ilaçları falan whatsaptan atıyım bence sirke kullanma bende kendime sürüyordum sirkeyi çocuk rahatsız oluyo kokusundan fakab