la_leomer benim bebeğim acıksa da uyanmazdı uykuya aşık bir bebekti. Ben 3 aylık olana kadar geceleri kalkıp emzirdim uyanmasını beklemedim çünkü uyanmıyordu kendisi ben uyandırmazsam. 3. ayından sonra yine uyanmadı mama + meme gidince alarm kuruyordum gece mama yapıyordum sütüm yetmiyordu. 8 aylık olduğunda uyandırmaya başladı. Şimdi 18 aylım şükür , yine uyandırmaz. Ama ağzını şappurdatıyor ben anlıyorum. Kilosu çok çok düşük olduğu için şuan gece yemesini hala kesmedim. Anne sütü almıyor 3 ayından beri.