Kadifemsii Biri1 kızım hasta ateşi var gribal enfeksiyon geçiriyor . Akşam 9 da uyudu 12 de su içmeye uyandı ve şimdi tekrar uyudu . Enerjisi gayet yerinde çok şükür . Onları anlamak zor iyi olsunlar rabbim şifa versin
Biri1 Kadifemsii şaşkınlık içindeyim ateşi var gece kalktı oyun oynadı emeklemiyor daha emeklemeye çalıştı ayağa kalkmaya çalışıyorum şaşırdım bende