Artık 1 yıllık uykusuzlukla enerjim bitik. Sürekli modum düşük sinirlerim gergin , yaşamaktan keyif alamıyorum. Ne gece , ne gündüz ikiside beter. Denemediğim yol kalmadı. Uyku aralıklarına dikkat ediyorum. Akşam 9da yattı 00.00da uyandı. Saat gece 2 hala uyumuyor. Ve gündüzde toplamda 2 saat uyumuştu. artık yeter Bakırköyluk olacagim sinirden.