dehsetulvahset merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin bebeğinize🤲🏻Aynı şeyleri geçen hafta bebeğimde ben de yaşadım ateşi düşüyodu, tekrar yükseliyodu.Diş döneminde diye doktor dişten şüpelendi ama değilmiş. Akşama kadar bebeğim çok ateşlendi sürekli düşürdük yükseldi .Tekrar çocuk acile gittik ve doktor dirençli ateş var ve büyük ihtimal covit olmuş dedi, test verdik ve pozitif çıktı😞 çok zor günlerdi 😞Rabbim bütün bebeklere şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🏻Siz de test yaptırın umarım yoktur ama baktırmakta fayda var 👍