Rainnnn Kızlar oğlum rüya öğünü içiyor boğazına kaçmasın diye tek delikli olanı veriyorum ama gündüz için artık 3 delikliye geçeyim diyorum . Biraz geç kaldık kolik bebek uyku apnesi vs olduğu için biberonda hep geriden gittik bilgi verin noluğğğrr
Karaaslan2 Cansu4401 kac aylikta 3. Geciliy9rki. Benimki 3 aylok ben hala yenidiga avent bibirenu kullaniyorum
Rainnnn Cansu4401 şusn 9 aylık ama bu aya gçre gitmiyoruz biz kolikten sonra herşey genzine kaçmaya başladı o yüzden geriden gidiyoruz
Cansu4401 Karaaslan2 canım daha erken 3 delikliden önce iki delikli kullanacan benim kızım 9 aylık iki delikli kullaniyorum yavaş yavaş 3 delikliye gececem