Asl-smom sonuna kadar katılıyorum. Benim maddi durumum iyi ona rağmen güvenemiyorum sadece sütle memeyle bezle olmuyor
Bunun eğitimi kursları hobileri var . Sonra o çocuk ileride hep özenerek yaşıyor ben herşeyi alma taraftarı zaten değilim ama elimden geldiğince eğitimi geleceği için çırpınıyorum .Bazen diyorum 3 kardeş olmasaydık bizi yönlendiren yeteneğimizi keşfeden ailem olurmuydu
Hem o şartlar ,hem maddiyat ,hemde birkaç yıl arayla çocuk… sonunda mutsuz ,anne mutsuz baba ve mutsuz aile ….