Gulsum84 prospektüsünde her biberona 15damla yazıyor bana doktorumuz da günde üç defa 15 damla dedi, günde üçden az kullanılırsa etki etmez dedi. Sizler neye göre 8damla veriyorsunuz? Ben 2 aydır bu şekilde kullanıyorum gayet memnunum ama kafamı karıştırdı bu damla sayısı.