Sütünüz şekerli mi ki mamaya şeker katıyorsunuz? Yazıktır bebeğin böbreklerine en azından 3 yaşına kadar işlenmiş şeker vermeseniz ne güzel olur.
Mamayı sevmediğinden değil fazla geldiğinden kusuyordur. Ne bilecekler yoksa ne versek yiyorlar zaten bize muhtaç yavrular ☺️