Biz 32 aylığız 3 gündür bez takmıyoruz bir aksilik olmazsa hiç yormadı diyebilirim. Gündüzleri hiç bez takmıyorum gayet güzel söylüyor tutuyor yapıyor. Bir kere bile kaçırmadı. Hiç zorlamadım ben eğitim gibide düşünmedim bezinden rahatsız olup kendi tuvalete yapmak istiyordu 1 aydır. Bazen yapıyor bazen istemiyordu zorlamadım. 3 gün önce bezimiz bitti dedim devam ettik bazen istedi ama anlattım ama gece uyuduktan sonra sabahta erkenden çıkartıyorum bezi. Gece daha hiç uyandırıp yaptırmadım. Gündüzü halledelim dedim bir kaç gün sonra gece de uyandırmaya başlayacağım. Bazen kuru bazen dolu oluyor gece uyanıp su içip uyumaya devam ediyor bu yüzden genellikle ıslak oluyor bezi. Kaç saatte bir kaldırmalıyım acaba gece için? Tavsiyeniz var mı? Gece en az bir kere su içmeye kalkıyor altımda bezim mi var dedi hayır dedim uyku sersemi inandı ama bezi olduğunu farkedecek illaki acaba su içmeye kalktığında götürmeyi denesem mi