fresh_mom Mom-Urz bende bu postu açmak için gelmiştim 😂 BİM’e gelen Kumtel markayı merak ediyorum hacmi büyük ve fiyatı çok uygun kullanan yok mu acaba
Eda1414 Mom-Urz biz philips 4 kişilik olanı kullanıyorum ve çok memnunum kumtel hakkında bir bilgim yok
mamitime Gokcehanim ben öyle çok kullanmıyorum.Bi kaç patates kızartması yaptım tadını pek beğenmedim köfte ve et yapmayı denedim bildiğiniz yandılar.Şuan buzluktan bişey çözdürmek için ve bişeyler ısıtmak için kullanıyorum.Bu arada 4,5 lt benim ki