Merhabalar , doktor değilim teşhis gibi algılnmasın sadece okul öncesi öğretmeni olarak bu yaş grubu deneyimimle yorum yapmak istedim. Bu dönemde ailelerin çok sık şikayetçisi oldukları konu bu inanın bana o yüzden sakin olmalısınız ilk önce 🙏 bu yaş grubunun zaten bu dönemlerde fazlaca gelişimsel getirileri var bunlardan bazıları evet tabiki ismine dönüt vermesi vs .. Ama bunlar tek başına değerlendirilmez güzel anneciği . Miniğin sosyal yaşantısı , aile düzeni gibi önemli faaliyet alanları ile değerlendirilir . Arkadaşlarıyla ilişkisini izleyin mesela , insanlarla konuşmasını , sizinle beraber ev etkinlikleri yapmasını sağlayın takip edin o sırada bu etkinlikler dil etkinlikleri olabilir en yatkın olarak (internette çok kolay etkinlikler var ) . Her çocuk aynı büyümüyor maalesef . Biraz daha gözlem yapın bana sorarsanız çünkü artık her ufacık problemde etiket yapmaya hazır , hemen şu problem bu sorun demeye hazırlar inanın bana bi süre kendiniz takip ederseniz bence daha sağlıklı olur