Kizlar bebegim 2 yasinda sabah kalkip gece yatana kadar araliksiz agliyo çığırıyor resmen düzgün bi şekilde konusmama ragmen ayni esim pedogoga götürmek istemiyor ne yapacagimi şaşırdım yemek yemez dışarı çıksak içeri girmek ister içeri girsek dışarı çıkmak ister bakkalin önünde gecerken bi top görse hemen istiyo mesala evde kac tane topu oldugu halde bi parka gidelim degisiklik olsun derim orda baska bi çocuğun bisikletini görür yine aglama krizi ben ne kadar konussamda zaten beni anlayacak durumda olmuyo baska şeylerle kandirip dikkatini dagitmak istiyorum ama gördüğü ve istediği bir şeyi asla unutmuyor bir yere gitmeye korkar oldum. tecrübeli anneler yazarsa çok mutlu olurum:))