Kızım 2 yasında tv ve telefon hiç kısıtlamadım gelişimi cok güzel diye kendimde ilgilendim fakat iki gündür sürekli tv karşında uyumak istiyor ac ac diye aglıyor dün gece 5 te uyanıp televizyonlu odaya götürttü ben nasıl uzaklastırcam az öncede cok agladı orada uyumak icin ben aldım dısarı cıkartım uyutup getirdim 😢😭