Ipekcankar Merhabalar, bahcesehir bolgesinde dil ve konusma terapisi alan var midir acaba? Arkadasimin 2bucuk yasinda oglu icin arayistayiz. Tecrubelerinizi sureclerinizi bizimle paylasirsaniz cok seviniriz.
Nilguny Ipekcankar henüz yaşı küçük dil terapistleri 4 yaşından önce eğitim vermiyor sadece oyun oynuyorlar yani bana söylenen bu oldu. Kızım 3 yaşında hala sadece kelimeleri var işaret diliyle tüm derdini anlatıyor nerdeyse. Eylül de kreşe başlayacak umutluyum bakalım. Sizde herhangi bir rehabilitasyon merkezine gidip ön görüşme yapabilirsiniz (ücretsiz) ama dediğim gibi bir çoğu konuşma terapisti için eğitim değil de daha çok oyun üzerinden ilerliyor. Hatta oyun ablası tutmayı düşündüm ama kreşin daha uygun olabilceğini düşündük ondan da vazgeçtik. En önemlisi çocuklar ile bol bol vakit geçirmesi mümkünse kreş değilse oyun grupları şuan için daha uygun.
Ipekcankar Nilguny ekim ayinda tam 3 olacak fakat hic kelimesi olmadigi icin kesinlikle terapist tarafindan gorulmesi onerildi. Sadece 1 kere bile soylemiyor olusu ile ilgili bu oneri saniyorum. Yine de deneyimlerinizi paylastiginiz icin tesekkur ederiz