Merhaba güzel anneler.Oğlum sürekli pişik oluyor cildi çok hassas çok dikkat etmeme rağmen engel olamıyorum. Çok kötü oluyor olduğunda da aciii acii diye bağırıyor. Öyle olduğunda tıkıyorum poposunu,normalde de kullandığım ıslak mendil en iyisi saf su. Sudokrem mustela pepantol hiçbiri işe yaramıyor ne olur yardım edin ciğerim yanıyor o öyle ağlarken ne yapmam lazım ? Ne iyi gelir çabuk iyileştirir?