Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük 15 gündür kabız 3 tane doktora götürdüm ilaçları kullanıyoruz ama hiç faydası yok fitil ve enjektörle gliserin yapınca yapıyor ama yapmazsak yapmıyor bende bağırsakları tembellesmesin diye yapmıyorum sürekli ama artık korkutmaya başladı başına gelipte çözüme kavuşan var mıı???