@Poyrazin_annesii biz de 3 ay 28 günlüğüz ve sürekli dişlerimiz kaşınıyor salyamiz akıyor bugün de aniden ateşi çıktı 37 lerde en son 38.2 yi gördüm dişten olduğunu düşündüm yine de doktora götüreyim dedim. Ve gittik tüm testlerinin yapıldı kan, idrar fakat onlar temizdi.. son olarak covid testi verdik ve pozitifti sonuç 😔😔 Sizde bebisiniz takipte Kalın.. çok geçmiş olsun 🙏