Fusunf ya demi. Var zaten kakasında falan bi gariplik. Normalde 3 günde yapardı. Bugun sabahtan aksama kadar 4 tane bez değiştirdim. Az az ama sesli gibi de yapıyor bazen bazen sessiz . Alerji desem oyle farklı bişeylerde yemedim. Önceki yediklerimden başka. Anne olmak cok zormuş. Ben bide takıntılı birisiyim yarına kadar içim içimi yer