Denizz97 Selamlar. Bebeğim 15 günlük. Nefes alırken göğüs kafesi inip kalkiyor. sırt üstü yatırdigim için mi oluyor ? Yoksa doktora baktirmali miyim ?
SevgiSelim14 Denizz97 o zamanlarda bizimki Cok hızlı nefes alıp veriyordu acaba ondan mi bahsediyoraunuz ki. Simdi duzeldi ama yine bilen birileri çıkar ☺️