Laden İyi geceler tatlı kızlar nasılsınız?🥰 Yarın Çapa Tıp Fakültesine gideceğiz. Otobüsle hiç gitmedim daha önce. 36ES ile gideceğim. Hangi durakta inmem gerekiyor? Tıp fakültesi durağı mı? Çapa durağı mı? Bilen biri söylerse çok makbule geçer🥰
NisaKubraEbrar Laden bende otobüsle gidiyorum istanbul üniversitesi yazan durakta iniyorum daha yakin bence
kahvekokusuu Laden hic durak ismine bile bakmana gerek yok önünde indiriyor zaten🤗 istanbul tip fakulte durağı bende bi kaç aydır devamli gidiyorum bazen 36es le bazen metroyla
Laden Kir_papatyasiii tramvay çok ama çok uzak kalıyor bize malesef. Ama otobüs öyle mi? Neredeyse evimin önünden geçiyor🥰
Minisomini Laden çapa da tıpta da inseniz olur tramwayın hemen karşısı zaten görürürsünüz kocaman girişi var.
Laden Minisomini yaaa öyle mi? Hastaneye çok gittikte ya şahsi araçla yada taksiyle gittik. İçinde iniyorduk hep. O yüzden bilemedim. Çok ama çok teşekkür ederim❤️❤️
Laden NisaKubraEbrar ay çok teşekkür ederim gerçekten çok büyük sevaba girdiniz❤️ Günlerdir düşünmekten deliye döndüm nasıl gideceğim diye🙈
NisaKubraEbrar Laden capa hem mukemmel hem cok zor bi hastane bizde sürekli gidip geliyoruz allahim iyilik versin tum hastalara
Laden Elifhakan12 tıp fakültesi durağı var ardından çapa durağı var. Tıp fakültesinde inmem gerekiyormuş. Çok teşekkür ediyorum❤️ İnince yürüme mesafesi var mı peki? Ona göre evden çıkayım🥰
Laden NisaKubraEbrar amin inşallah🤲 3,5 yıldır gidip geliyoruz. Kızımın kalbinde delik vardı. İnşallah son gidişimiz olur🙏🏻 Bir şey daha sorabilir miyim? Otobüsten inince çok yürüme mesafesi var mı?
NisaKubraEbrar Laden rabbim tez zamanda sagligina kavustursun insallah kızını. benim kiziminda dogustam tek böbregi yok ameliyat oldu bizde sürekli k9ntrol altindayiz gidip geliyoruz
Minisomini Laden çok geçmiş olsun gittiniz mi. Birde delik nasıl kontrol altında mı benim oğlumda da varda daha altı aylık