Dün 30 ml mama içti sonra emmek istedi emzirdim az sonra tekrar emmek istedi tekrar emdi sonra beşiğinde hafiften salliyordum ellerini birden havaya kaldırdı baktım nefes alamıyor sesi çıkmıyor tikanmis birden panikledim birşeyler yaptım 15 saniye sürmüştür sonra baktım sesi çıkmaya başladı acaba çok yediği için olabilirmi başına gelen varmı benim diğer çocuklarda oluyordu ama bu kadar uzun sürmemisti.