Mila133 Tatile gitmeyi düşünüyoruz da 4 ay 26 günlük bebeğim var nasıl olur acaba uçakla yolculuk ne tavsiye edersiniz
Ozlemamine Mila133 benim bebeğim 18 günlükken uçakla tanıştı sürekli bindik sonrasında bebeğim uysal bi bebekti karnı tok altı temiz olduğunda uyurdu genelde zorluk yaşamadım hic 🤗
Sebusebu Mila133 kücük bi yastık al kucağımda yastıkla uyusun. Ben ilk seferinde almamıştım kollarım kopmuştu 😂 2. De yastık vardı bi de şansa yan koltukta boştu oraya yatırmıstım cok rahat etmiştim
Birdunyabircennetannesi Mila133 2 aylıkken binmiştik. Basınçtan etkilenmesin diye mutlaka uçuş boyunca emzik veya biberon ver. Bizim çok rahat geçmişti zorlamadı inşallah sizinde kolay geçer
Katun Mila133 emziriyorsanız eğer inişte kalkışta emzirin veya emzik biberon vs. Küçükmüş daha durur bence