Kızlar benım kızım erken geldı 36 haftalıktık o yuzden doktor aptamıl prematüle baslattı suan 21 gunluk aptamıl normale gecebılırsın dedı ama diğerinde 90 cclere cıkmıstık bunda aptamılın bır numarasında 30lara gerı dustuk diğerinde bes bıberon ıcıyordu anne sutude verıyordum bunda ıkı üç biberon anca ıcıyor neden acaba bu durumu yasayan varmı