Zeyzey26 Oğlum 28 aylık son 10 gündür dışarda evde farketmeksizin konuşan seven vs herkese bağırıyor bizede öyle sizinkiler de böyle mi arkadaslar bu bir süreç mi yoksa bir sorun mu var çözemedim
nur-nr_123 Zeyzey26 bizimkindede hırçınlık vs fazlaydı bn bu sorunu konuşarak hallettim sinirlendiğinde yanıagidioip konuluyorum sarılıyorum öpüyorum 29 aylık bnmkide en güzel şey iletişim kurmaya çalışın anlamaya çalılın anladığınızı gsöterin