Merhabalar 1 yaşında kızım var 6 aylıkken doymadığı için gece mama vermeye başladım doktorumuz hipp önerdi 10. Aya doğruda emmeyi bıraktı Annr sütüne en yakın diye hipp combatiği alıyordum çok zam geldi başka organik mama kullanan varmı hipp muaadili