silan1 Bebeğim 55 günlük kolik bi bebek ama son günlerde uykusu geldiğinde ekstra ağlıyo normalde mama veriyorum memeyi 2 3 dk tek tutuyor , şimdi uykuya dalmadan meme arıyo emzik veriyorum tutmuyo uykuya geçemiyo bi türlü
amansallagitsin silan1 o donemlerde kendi kendine uyumasini bekleyemezsin ki 😃 kolik bebek diyorsun memede rahatliyor demek ki ilk uc ay merk etme alismaz ne kucaga ne memeye uc aydan sonra duzen olusturursun sn uyumasina bam uyusun yeterki
kurabiyem28 silan1 5 aylık olacak hâlâ memede uyuyor. Uyku sorunumuz var. Gazdan meme arıyor olabilir, rahatlamak için
Balyanaakannesiii silan1 daha cok kücük memeyle uyumak istemesi cok normal 7 aylığız hala emmeden asla uyumaz
Defne_Sare silan1 ne olursa olsun memede uyumasına izin vermeyin uyuduğunu anladığınız an çekin tecrübeyle sabit ileride pişman olursunuz her zaman meme için uyanacak sizi emzik gibi kullanıcak
silan1 amansallagitsin memeyle kavga ediyor emzik gibi tut bırak daha çok gaz yapıyo keşke tutsa ve uyusa
kurabiyem28 silan1 masaj yapın çok rahatlatır https://instagram.com/drrifatcanozturk?igshid=YmMyMTA2M2Y=kolik bebek için paylaşımı var. Deneyin isterseniz.
deniz_063 silan1 banada memede uyutma salla öyle uyut dediler minnacık bebek sallanırmı be dedim hala emzirerek uyutuyorum yaş 1🥲
silan1 deniz_063 her şekil zor sallıyorum bazen öyle uyuyo genelde kucakta hangisine alışsa o zor ama anne olarak uyusun da dinlensin de nasıl olursa olsun diyoruz
Gunesim48 silan1 çok küçük daha meme bebeklerin sığınağı 🥰 mahrum etmeyin onu.. 9 aylık hala memede uyuyor