Merhaba,kızım da 8 ay 21 günlük ,sabahları genelde bir yumurta sarısı yiyor(peynirli,maydanozlu,dereotlu yapıyorum ) rendelenmiş salatalık gösteriyorum yemek isterse veriyorum istemezse zorlamiyorum.kasar peyniri tattiriyorum küçük küçük. öğlen genelde çorba yapıyorum bir kaseye yakın yiyoruz. Meyve suzgecine ara öğün olarak meyve koyarak veriyorum (yarım kayısı,küçük parça karpuz gibi),akşamları da organik bebe bisküvisi az yoğurt ve kaynamış su ile mama yapıyorum ,onu da yarım kase kadar yiyor :)