AAhsenn benim bebeğim de 2 ay 16 günlük.. süt hala dengesiz bazen çok var bazen az.. bol su içip uyuduğum zamanlarda çok sütüm var. Her emzirmeden sonra göğsünü iki elinle sıkıştırıp iyice sık.. tamamen boşalmadan meme kendini doldurmuyor dediler çünkü.. bir de bol hoşaf içiyorum ben. Konsantre şeftali suyu yaptım kendime. Sulandırıp içiyorum tüm gün. Çok iyi geliyor.. humana falan da içtim ama bol su kadar etki etmedi hiçbişey.. bir de sütüm yok deme kendi kendine.. emin ol tamamen psikolojik bir olay.. sütüm var artacak diye şartla kendini.. sütümün olmadığını hissettiğimde ara ara mama takviyesi yapıyorum..