Merhabalar..Oğlum kasımda 3 yaşına girecek bugün kendi isteğiyle bezi bıraktı gündüz bir defa kazamız oldu onun haricinde her saat başı tuvalete götürdüm ama asla söylemiyor ben götürünce yapıyor..Gece uykusuna geçti 2 saat sonra yatağını ıslatmış..Ne yapmalıyım gece bez bağlamak istemiyorum 🤔🤔 acaba hazır değil mi henüz vazgeçmekte istemiyorum