Emine0- Aysenur26 bize doktorumuz Sebamed 30 faktör dedi ama 50 faktörlü olanı alsam sorun olur mu bilmiorum
Mminigimm Emine0- 2 aylık bebeğim için sordum zaten güneşte tutmazsınız çok dedi 30 faktör öneriyorum 50 faktör cildini çok hırpalıyor dedi
Hndealnathn Doktorumuz 6 ne aydan sonra güneş kremi önerdi kızımin.oncesinde önermiyorum dedi 30 faktör alman yeterli 50 faktör olunca içinde ne kadar temiz desede çok fazla kimyasal barınıyor dedi beoo aldım bu sene kızıma