Demeteymenim 4 ay aşıları ateş yaptimi bebişlerinizde. Yarin aşı olucak bebeğim gitmeden calpol vermeli miyim?
Deletedmom0099 Demeteymenim ateş yapmıştı bizde calpolu gitmeden vermeyin, 38 üzeri olursa verin, ateş bağışıklık demek.
Naz_ve_annesi Demeteymenim benim kızımda ateşlenme olmadı her bebek aynı olmuyor. 2 tane aşı yapılıyor 1 tanesi ağrı yapabilir ağrı kesici verebilirsiniz demişti doktorumuz
Glsheker Demeteymenim biz dün olduk biraz ateş yaptı calpol verdik bugün iyi çok şükür.Bence önceden calpol vermeyin ateşi olursa verin ☺️