Ben lisedeyken bı arkadaşım kurabiye getirirdi evden
Böyle uzun uzun olurdu yuvarlak değilde
Ağızda da hemen dagilirdi ve sanki içinde erimemis toz şekerler olurdu ya da hindistan cevizi miydi acaba onu o yapıda yapan
Üstü de toz şeker ile kaplıydı zaten.
Böyle bi kurabiye bilen var mı ya 😅