Benim kızımında hemen hemen doğduğundan beri sürekli tekrar eden enfeksiyonu var. Testlerde çıkıyor. Antibiyotik veriyor doktorlar. Ramazan bayramından sonra da bağırsakları mikrop kaptı. En kötü zamandı diyebilirim. Resmen doğum sancısı çeker gibi abdestini yapıyordu saçını yoluyordu. Çömelip dişlerini kanepeye geçiriyordu ter akitiyordu idrarını yapınca da baygın düşüyordu.ilk defa kızımı böyle kötü gördüm. Ve 3 aydır sürekli karnını tutuyor ağrıyor diyor. 22 aylık kızım napacağımı bilmiyorum. İdrar yollarında da enfeksiyonu var 😖