[silindi] iyi akşamlar.bizde bugün 4.ay aşısı olduk dediğiniz gibi alnından ölçtügümde ateşi var doktoru aradım normal olduğunu 38ve üzeri tehlikeli olacağını söyledi. Ben 37.5da kalpol verdim düşürdü doktor gerek görmedi ama içim rahat etmedi çok yükselir diye korktum:( başına bez koyuyorum ara ara degisiyorum ve ılık duş aldırdım çok iyi geldi umarım sabahlamayiz ve ateşi normal seyir eder :(