Merhaba 3 4 tane doktora gösterdik hem nöroloji hem çocuk doktoru endokrin saglik ocagi doktoru alanı olmayan doktorlara bile sorduk anlayacağınız..hepsi durumun normal olduğunu gözleri dönmedikce kaymadıkça kasılma olmadıkça bu titremelerin normal olduğunu söylediler. Ve onemli olan müdahale ettiginizde duruyor olmasi.mesela titreme basladiginda memeyi agzindan cekince duruyor hemen titremesi.Suan çok aşırı hareketli olduğu günlerde ara ara oluyor emerken.