Elmassss Çünkü çocuğunuz daha küçük ve tabiri caizse çocuğunuzun daha gözü açılmadı. 🙈 Benim oğlum da 2 yaşa kadar çikolata dahil hiçbir abur cuburu bilmezdi. İlkbahar zamanı parktaki çocukalrdan bir şeyler göre göre merak edip sorardı hep. 31 aylık şuan ve sağlıklı olan atıştırmalıklardan vermeye çalışıyorum ama diğerlerinden istediğine dair tepkileri eskiye oranla artmaya başladı. Çünkü daha çok ifade ediyor artık kendini. 2 yaş zamanları ben de sizin gibiydim, hatta cümlem bile aynıydı ‘o bana uyacak’. İnanın çocuğunuzun bilinç durumu değiştikçe sizin de cümleleriniz değişecek. Şuan ben bunu yapmıyorum, siz de yapmıyorsunuz. Ama ilerleyen yaşlar bize ne getirecek bilemeyiz. Şunu diyebilirim ki büyük konuşmamak gerekirmiş çocuk büyütme konusunda.
oneboytwinmom Post sahibi anne çocuğunun ağlamaları kullanmasına izin vermiş ve şuan elini verip kolunu kaptırmış durumda. İçinizde bulunduğunuz durum zor. 😥 İki yolunuz var; ya ne kadar ağlarsa ağlasın durmak zorundasınız ki bu durumla zamanla çocuğunuz törpülenmeyi öğrenecek ya da ağlamasın diye taleplerini karşılayacaksınız ki bu yüzden belki de çocuğunuz bunu kullanan bi bireye dönüşecek hayatında. Bulunduğunuz süreçte çok çok çok zor olsa da ilk yol sizin için de çocuğunuz için de en kıymetlisi. Allah çokça yardımcınız olsun. 🙏🏻